.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اردوهای راهیان نور کیفی سازی شود
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: اردوهای راهیان نور در سال های آتی کیفی سازی تا جلوی هدررفت بسیاری از هزینه ها گرفته شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد شعبانی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعزام ۴۵۰ اتوبوس با حدود ۱۸ هزار نفر دانش آموز به اردوهای راهیان نور کار بسیار مهمی است که بدون هیچ حاشیه و حادثه ای برگزار شد این در حالی است که در سال ۹۲ با وجود رایگان بودن این اردوها، شمار اعزامی حدود سه هزار نفر بوده است.

شعبانی، با بیان اینکه صدا و سیما ، مطبوعات باید کمک کنند تا عرضه های حساسی  دربین دانش آموزان اتفاق بیفتد ، گفت:  بر طبق یافته ها، هرچه میدان و مسئولیت را به دانش آموزان واگذار کردیم  نتایج بی نظیر بوده است؛ آموزش و پرورش استان در این ۴ سال به پدیده بسیار زیبای راهیان نور پرداخته است  زیرا اردوی راهیان نور  را جز رگ و خون و کار دل خود دانستیم و نیاز داریم باهمراهی  و همدلی، این اردوهای در سالهای آتی کیفی  سازی شود با این کار جلوی هدررفت بسیاری از هزینه ها گرفته می شود.

 وی در ادامه  با بیان اینکه اردوهای راهیان درسایه همدلی سپاه استان، واحد بسیج و آموزش و پرورش استان  برگزار می شود،  گفت: برای قدردانی از همه این تلاش ها احساس کردیم نیاز است برنامه تجلیل از فعالان این حوزه را برگزار کنیم بنابراین برای ۲۰۰ نفر از فعالان، لوح تقدیر آماده کردیم .

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید بلباسی ( مسئول اردوی راهیان نور) ، گفت:  شهید بلباسی یک انسان دوست داشتنی  و کم نظیر و بدون حاشیهای بود که  بدون یک جانبه گری سیاسی و بخشی نگری عمل می کردند وپیشنهاد دادیم برنامه راهیان امسال با محوریت یاد و نام شهید بلباسی  برگزار شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.